Wednesday 11 January 2012

Dear 2011 :')

Thanks soo much for your memories. Tak kesah la bitter memories atau sweet memories, tu dah cukup complete okay. As long as I could breathe, that was a bless too. :) Walopun pointer takmemuaskan hati, takpe la. This year, I can do better than last year. BTW, ada some part that I must not forget & MUST forget. Semuanya ada. Ape lagi? Oh ya, takmau dah waste my time like this year. Aku takkan lupe tahun 2011 memang banyak kenangan esp meet ze crazy friends. Nanti aku buat entry baru, cerite pasal anak2 kingkong sekalian alam ni. Hahaha jangan marah taw korang ;) No no ! Dah ! Okay. Cukup takat nie. 

memandangkan masih bulan Januari, mood pun masih new year, so saya nak wish
Happy New Year, Expect less, Do more, Stay simple dan yang paling penting Stay cute ^_^ *maafla, perempuan macam saya kuat perasan, saya peduli ape org cakap ape :P

0 comments:

Post a Comment