Saturday 21 January 2012

Keturunan ke? hewhew

bercakap tentang keturunan, hahaha. topic aku kali tok pasal perangai aku. aku rasa aku ekot perangey mak aku lah. sebab apa? aku nak paling sik suka tangga rumah mengarey especially dapo. shiohhh nang pantang ku nangga dapo mengarey. sakit mata tauk sik, mun dapat pitan nang pitan kali nangga dapo mengarey. aku sikpat nangga dapo gas ada minyak kak masak. nang sikpat. sink pun aku siksuka nangga bertimbun tapak sik dibasoh. eishh sikpat eh. sebab aku dah biasa hidup dengan orang pembersih ku rasa. mak aku tok org pembersih tauk sik. hahaha. mun kat rumah nang sikpat lah adik2 aku nak main dango. kompom sora nya alu sampey ke langit hikhik. sikpa, ya retinya mak aku tok ngajar bila kelak anak2 nya dah belaki bebini jangan nak ceridak diam umah mentua, mentua sik suka. hahaha. mak kamek lucu aie. muehehehe :D  aku rasa beruntung aku tok jadi bini org. dah jak rajin kemas rumah. HAHAHA. cehhh sikmalu na aku eh. okaylah, ya jak nak di cerita aku tek. kpd makhluk Allah yang bergelar perempuan, jagalah kebersihan dimana jua kita berada. Allah sayang org yang pembersih ;)

crapping expert; anne ainulll

0 comments:

Post a Comment