Sunday 15 January 2012

ololo my baby ;)

assalamualaikum semua. ni nak berkongsi cerita pasal my baby (my blackberry) :P hahaha. yeah, it's so difficult to find a cute casing for blackberry. so difficult, so hard~ sumpah benci giler dodollll. aku nak baju baru buat baby aku. yang cute2, lawa. payah bebeno nak carik nyo dennn. dah bosan mencari. search kat internet pun lagila mahal. bajet la katakan~ maklumlah tak keja lagikan *eksen, beli barang lain dapat aku tok! hahaha


err err. last week member2 aku pegi ajak keluar ke maxis centre. tetiba plak si mak yah aka dayah ni nak pegi guardian nak beli colgate sbb payah die nak picit colgate die yg nak habis kat asrama tuhh *bajet jugak kau ni LILY! terbaikkkk hakhak


tetiba plak aku limpas tempat PLASTER, lihat dan terus berfikir nak buat apa dgn plaster nihhh. HAAAA! yesss! ada idea, aku nak buat baju baru buat baby aku BAJU TAMPUNG SERIBU ko pahammm! memang kreatif jugak aku ni kan kan? hahaha *mule la nak perasan tuhhh 




TADAAAAA...

inilah hasilnya :)





nak tunjuk siket nihhh. hehehe


see, comel macam saya tak? :P
*confirm bella baca ni terus menyampah. alaaa jealous letteww~ hikhik


Crapping expert ; anne ainullllll

0 comments:

Post a Comment